Handelsbetingelser Vejle Turisttrafik
Pris og specifikationer for buskørslen med Vejle Turisttrafik fremgår af kundens ordrebekræftelse.
Ansvar og afbestilling
Ønsker kunden under buskørslen ændringer som forlænger køretiden og/ eller ventetiden i forhold til det aftalte på ordrebekræftelsen. Tillægger Vejle Turisttrafik et beløb for den forøgede tid på kundens faktura.
Opstår der forsinkelser under buskørslen som skyldes kunden, bliver fakturaen tillagt et beløb for den forøgede tid.
Afbestilling af buskørsel som ikke overstiger 24 timer skal - medmindre andet er aftalt med Vejle Turisttrafik – ske senest 48 timer før buskørslen begynder. Sker afbestillingen senere fakturerer Vejle Turisttrafik kunden 100 procent.
Afbestilling af buskørsel som overstiger 24 timer skal - medmindre andet er aftalt med Vejle Turisttrafik – ske senest 96 timer før buskørslen begynder. Sker afbestillingen senere fakturerer Vejle Turisttrafik kunden 100 procent.
Bestilleren af buskørslen har ansvaret for, at deltagerne i transporten ikke forårsager skade på køretøjet. Sker dette vil Vejle Turisttrafik tillægge udgiften til udbedring af skade til fakturaen.
Bestilleren af buskørslen har ansvaret for, at deltagerne i transporten ikke er skyld i unødvendig stor rengøring af bussen. Sker dette vil Vejle Turisttrafik tillægge udgiften til rengøring til fakturaen.
Buskørslen sker i ikke-ryger busser.
Betalingsbetingelser og reklamationer
Betalingsbetingelser for buskørsel med Vejle Turisttrafik er otte dage fra fakturadato medmindre andet er aftalt.
Ved buskørsler over flere dage sørger kunden for indkvartering og bespisning af chauffør eller chauffører. Er dette ikke tilfældet påfører Vejle Turisttrafik udgiften hertil til fakturaen, medmindre andet er aftalt.
Efter buskørslen vil eventuelle glemte sager blive indleveret til Vejle Turisttrafiks kontor, hvor de kan afhentes. Vejle Turisttrafik hæfter på ingen måde for glemte sager.
Opstår der under buskørslen situationer, som kunden ikke er tilfreds med, skal dette straks meddeles chaufføren. Bliver situationen ikke løst tilfredsstillende herefter, skal kunden straks kontakte Vejle Turisttrafiks vagttelefon.
Har kunden reklamation over buskørslen skal denne ske skriftligt og senest 48 timer efter turens afslutning til Vejle Turisttrafik.
Opdateret 15.9.2022